Promocje/wyprzedaże

3 lata dodatkowej ochrony Samsung GUARD Serwis na sprzęt AGD

„3 lata dodatkowej ochrony Samsung GUARD Serwis na sprzęt AGD”
Regulamin programu „3 lata dodatkowej ochrony Samsung GUARD
Serwis na sprzęt AGD” („Regulamin”)
Wersja na dzień 01.06.2023
1. Definicje
1.1. Pojęciom używanym w Regulaminie nadaje się następujące znaczenie:
(1) Certyfikat
Certyfikat Samsung GUARD, umożliwiający dostęp do dodatkowej Usługi Samsung GUARD Serwis© –
nawet trzyletniej usługi serwisowej Samsung, w ramach której Samsung będzie usuwał wady
zgłoszonego do Programu Produktu lub Produktów zgodnie z warunkami usługi Samsung GUARD
Serwis i przedstawionymi w załączniku do Regulaminu
(2) Czas Programu
Czas od 31 stycznia 2021 do zakończenia zgodnie z postanowieniami Regulaminu
(3) Dzień Roboczy
Każdy dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo uznanych za wolne od pracy w
Rzeczypospolitej Polskiej
(4) Kodeks Cywilny
Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 ze zmianami)
(5) Konsument
Konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, tj. osoba fizyczna, która dokonuje z
przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub
zawodową
(6) Meble Kuchenne
Zabudowa meblowa, której projekt, wykonanie i montaż dokonuje operator Punktu Handlowego
(7) Agencja Smolar
SMOLAR AGENCJA PROMOCYJNO-REKLAMOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ z
siedzibą pod adresem: ul. INZYNIERSKA, nr 15, ŁÓDŹ, kod 93-569, wpisana do rejestru przedsiębiorców
Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX
Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000444211, kapitał zakładowy 10 000 zł, NIP:
7272788075, REGON: 101524274, działająca na zlecenie Organizatora w celu wsparcia Organizatora w
obsłudze Promocji.
(8) Opinia
opinia Uczestnika na temat Produktu Samsung przekazywana Samsung przez Uczestnika w ramach
formularza umożliwiającego zgłoszenie Produktu Samsung do Programu, o długości co najmniej 150
znaków oraz ocenę zadowolenia Uczestnika z Produktu Obligatoryjnego wyrażona według skali (1-5)
wyrażona jako opinia pozytywna lub negatywna oraz należy dodać hasztag
#ProgramSamsungServiceGuard
(9) Produkt Samsung
Wymieniony w załączniku do Regulaminu artykuł gospodarstwa domowego (AGD) oznaczony znakiem
towarowym Samsung, wprowadzony do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przez Samsung
(10) Program
Program „3 lata dodatkowej ochrony Samsung GUARD Serwis na sprzęt AGD”
(12) Punkt Handlowy
Stacjonarne studio mebli kuchennych prowadzące sprzedaż Produktów, oferujące projekt oraz
wykonanie i sprzedaż Mebli Kuchennych wraz z montażem Mebli Kuchennych i Produktów, posiadające
kuchnie wzorcowe, znajdujące się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymienione w momencie
zawarcia umowy sprzedaży Produktów Samsung i Mebli Kuchennych na Stronie Internetowej
(13) Regulamin
Niniejszy regulamin wraz z załącznikami
(14) Samsung
Samsung Electronics Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (ul.
Postępu 14, 02-676 Warszawa), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego
przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru
Sądowego pod numerem KRS 0000128080, nr NIP 526-10-44-039, o kapitale zakładowym w wysokości
52.759.500 zł
(15) Strona Internetowa
Strona internetowa zamieszczona pod adresem http://www.3lataguardserwis.samsung.pl
(16) Uczestnik
Pełnoletni Konsument, posiadający pełną zdolność do czynności prawnych, który spełnił warunki
wzięcia udziału w Programie określone Regulaminem
2. Regulamin
2.1. Niniejszy Regulamin określa tryb, warunki i zasady udziału w Programie oraz postępowania
reklamacyjnego.
2.2. Podmiotem odpowiedzialnym za organizację i przeprowadzenie Programu jest Samsung. Samsung
jest przyrzekającym nagrodę za wykonanie określonej czynności w rozumieniu art. 919 Kodeksu
cywilnego.
2.3. Agencja Smolar działa na zlecenie Samsung w celu wsparcia Samsung w obsłudze Programu, w
szczególności w zakresie procesu reklamacyjnego.
3. Program
3.1. Program jest prowadzony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
3.2. Program rozpoczyna się i trwa przez Czas Programu.
3.3. Uczestnik, który spełni warunki przewidziane Regulaminem, otrzyma Certyfikaty dla każdego
Produktu Samsung zgłoszonego do Programu (mailem w formacie PDF).
3.4. Wartość Certyfikatów odpowiadająca każdemu Produktowi Samsung została określona w
załączniku do Regulaminu.
3.5. Certyfikat nie podlega zamianie na świadczenie pieniężne.
3.6. Certyfikaty o wartości poniżej 2000 (dwa tysiące) złotych brutto są zwolnione od podatku
dochodowego od osób fizycznych na podstawie art. 21 ust. 1 pkt. 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o
podatku dochodowym od osób fizycznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1387 ze zm.).
3.7. W przypadku Certyfikatu o wartości powyżej 2000 (dwa tysiące) złotych brutto Uczestnik
otrzymuje dodatkową nagrodę pieniężną w kwocie odpowiadającej 11,11% wartości Certyfikatu.
Dodatkowa nagroda jest przyznawana wyłącznie w celu pokrycia podatku dochodowego od osób
fizycznych. Dodatkowa nagroda pieniężna nie zostanie wypłacona i zostanie potrącona przez Samsung
na pokrycie podatku dochodowego od osób fizycznych.
3.8. Certyfikat o wartości powyżej 2000 PLN podlega opodatkowaniu zryczałtowanym podatkiem
dochodowym na podstawie art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
Zryczałtowany podatek związany z przyznaniem nagrody zostanie opłacony przez Samsung jako
płatnika podatku na rachunek bankowy właściwego Urzędu Skarbowego.
4. Uczestnicy i zgłoszenia do Programu
4.1. Uczestnikiem może być wyłącznie Konsument.
4.2. Uczestnik, aby otrzymać Certyfikat, musi spełnić łącznie następujące warunki:
(1) w Czasie Programu zakupić (nabyć prawo własności) od jednego operatora Punktu Handlowego, w
jednym i tym samym Punkcie Handlowym
 co najmniej jeden Produkt Samsung; i
 Meble Kuchenne o łącznej wartości (cenie) wynoszącej co najmniej 3.000 (trzy tysiące) złotych
brutto;
(2) w terminie 30 dni od dnia zakupu Produktu Samsung i Mebli Kuchennych (wskazanego na dowodzie
zakupu – końcowej fakturze) zarejestrować zakup poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego
dostępnego na Stronie Internetowej;
(3) za pośrednictwem formularza rejestracyjnego dostępnego na Stronie Internetowej przekazać
Samsung Opinię na temat Produktu Samsung oraz udzielić Samsung licencji do Opinii na warunkach
określonych w pkt. 4.8 i 8 Regulaminu;
(4) w trakcie rejestracji Produktów Samsung i Mebli Kuchennych zaakceptować postanowienia
Regulaminu.
4.3. Jeżeli Uczestnik dokonał zakupu Produktów Samsung lub Mebli Kuchennych w różnych terminach
od jednego operatora Punktu Handlowego, może dokonać zgłoszenia do Programu Produktów
Samsung łącznie, pod warunkiem dokonania zgłoszenia do Programu w terminie 30 (trzydziestu) dni
od dnia zakupu pierwszego z Produktów Samsung lub Mebli Kuchennych i spełnieniu pozostałych
warunków określonych Regulaminem.
4.4. Certyfikatu nie mogą otrzymać Uczestnicy, którzy wskutek zwrotu Mebli Kuchennych lub
Produktów Samsung (w szczególności poprzez odstąpienie od umowy sprzedaży lub zwrot na
podstawie uprawnienia przyznanego przez sprzedawcę) przestali spełniać wymogi określone
Regulaminem.
4.5. Aby zgodnie z Regulaminem zarejestrować Produkt Samsung, Uczestnik musi, za pośrednictwem
Strony Internetowej przesłać Samsung następujące dane:
(1) dane osobowe Uczestnika wskazane w formularzu kontaktowym jako niezbędne do skorzystania z
Programu;
(2) skan dowodu lub dowodów zakupu (faktur końcowych) zgłaszanych do Programu Produktów
Samsung i Mebli Kuchennych, pełną nazwę (kod modelu) zgłaszanych do Programu Produktów
Samsung, cenę Mebli Kuchennych i datę sprzedaży (wskazaną na dowodzie zakupu);
(3) kody modeli i numery seryjne zgłaszanych do Programu Produktów Samsung;
(4) czytelne zdjęcia tabliczek znamionowych wszystkich zgłaszanych do Programu Produktów Samsung.
Tabliczka znamionowa zawiera model i numer seryjny urządzenia; numer seryjny zgłaszanych sprzętów
musi pochodzić z tabliczki znamionowej znajdującej się na Produkcie Samsung (nie z opakowania
Produktu) i zawierać 15 znaków, gdzie znak 8 i 15 to zawsze litera, a znaki od 10 do 14 to zawsze cyfry;
(5) Opinię na temat Produktu Samsung wraz z hasztagiem wymienionym w pkt 1.1. (8).
4.6. Zgłoszenia do Programu zawierające dowód zakupu (fakturę końcową) Produktów Samsung i
Mebli Kuchennych, na którym nie będzie widoczna pełna nazwa Produktów Samsung i cena Mebli
Kuchennych będą odrzucane.
4.7. Data i godzina zakupu Produktu musi być zamieszczona na kopii dołączonego dowodu zakupu
Produktu (fakturze końcowej) i nie może być późniejsza niż data rejestracji formularza zgłoszeniowego
za pośrednictwem Strony Internetowej.
4.8. Jeżeli wśród Produktów Samsung zgłaszanych przez Uczestnika do Programu znajduje się Produkt
Infinite, Uczestnik będzie zobowiązany do przekazania Opinii na temat wybranego przez Samsung
Produktu Infinite. Formularz zgłoszeniowy do Programu automatycznie wybierze Produkt Samsung,
którego ma dotyczyć Opinia.
5. Weryfikacja zgłoszeń do Programu
5.1. Agencja Smolar w imieniu Samsung dokona weryfikacji zgłoszeń nadsyłanych przez Uczestników
w ciągu 14 Dni Roboczych od daty wpłynięcia zgłoszenia na serwer obsługujący ruch zgłoszeń
dokonywanych za pośrednictwem Strony Internetowej. Uczestnicy zostaną poinformowani o decyzji w
sprawie zgłoszenia w formie wiadomości sms oraz pocztą elektroniczną.
5.2. Uczestnik powinien weryfikować, czy komunikacja przesyłana przez Samsung nie znajduje się w
folderze „spam”. Samsung nie ponosi odpowiedzialności za błędne ustawienia skrzynki pocztowej
Uczestnika, w tym za działanie zastosowanych filtrów antyspamowych.
5.3. W oparciu o dane podane przez Uczestnika w zgłoszeniu do Programu, Agencja Smolar dokona
weryfikacji prawidłowości wszystkich zgłoszeń. Zgłoszenia wysłane po terminie, nieprawidłowe,
niekompletne, niezgodne z niniejszym Regulaminem, zawierające nieprawdziwe lub niepełne dane,
wykluczają możliwość udziału w Programie.
5.4. Samsung oraz Agencja Smolar przysługuje prawo do dodatkowej weryfikacji zgłoszeń w przypadku,
gdy przedstawione w zgłoszeniu dane są niekompletne lub nieprawidłowe, w tym prawo do żądania
okazania: oryginału dokumentu potwierdzającego zakup Produktów Samsung i Mebli Kuchennych,
zdjęcie numeru seryjnego i modelu wyciętego z opakowania zakupionych Produktów Samsung, innych
dokumentów potwierdzających nabycie Produktów Samsung i Mebli Kuchennych. W przypadku
konieczności dodatkowej weryfikacji danego zgłoszenia udziału w Programie Samsung lub Agencja
Smolar powiadomi Uczestnika w formie mailowej. Uczestnik będzie wówczas zobowiązany do
udzielenia odpowiedzi na zapytanie w terminie 5 (pięciu) Dni Roboczych od jego otrzymania.
Nieudzielenie odpowiedzi na zadane pytanie w terminie wyklucza Uczestnika z udziału w Programie.
6. Odbiór Certyfikatu
6.1. W przypadku spełnienia warunków udziału w Programie, Certyfikat zostanie wysłany na adres
poczty elektronicznej Uczestnika wskazany w formularzu rejestracyjnym w terminie 60
(sześćdziesięciu) dni od daty pozytywnej weryfikacji zgłoszenia.
6.2. Certyfikat jest automatycznie aktywowany w momencie wygenerowania Certyfikatu. Świadczenie
usługi Samsung GUARD Serwis© rozpoczyna się z momentem aktywowania Certyfikatu. Uczestnik nie
musi podejmować dalszych kroków w celu rozpoczęcia świadczenia usługi Samsung GUARD Serwis©.
6.3. Szczegółowe warunki korzystania z Certyfikatu stanowią załącznik do Regulaminu.
6.4. Certyfikat nie stanowi oświadczenia gwarancyjnego w rozumieniu art. 577 § 1 i art. 577(1) § 1
Kodeksu cywilnego.
6.5. Certyfikat wysłany zostanie drogą mailową na adres mailowy wskazany w zgłoszeniu. Dodatkowa
gwarancja której potwierdzeniem jest certyfikat obowiązuje po wygaśnięciu standardowej gwarancji
przysługującej na zakupione urządzenia firmy Samsung.
7. Reklamacje
7.1. Uczestnikowi przysługuje prawo do zgłoszenia reklamacji. Uczestnik powinien zgłosić reklamację
w terminie 3 miesięcy od dnia dokonania zakupu Produktu Samsung.
7.2. Uczestnik może zgłosić reklamację:
(1) pocztą elektroniczną na adres reklamacja-samsung@smolar.pl z tytułem wiadomości: „3 lata
dodatkowej ochrony Samsung GUARD Serwis na sprzęt AGD”;
(2) pisemnie na adres Agencja Smolar, której Samsung powierzył przeprowadzenie czynności
związanych z obsługą procesu reklamacji w Programie: Agencja Smolar z siedzibą pod adresem: ul.
INZYNIERSKA, nr 15, ŁÓDŹ, kod 93-569 z dopiskiem „3 lata dodatkowej ochrony Samsung GUARD
Serwis na sprzęt AGD”;
7.3. Reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko Uczestnika, adres korespondencyjny oraz opis
okoliczności stanowiących podstawę reklamacji.
7.4. Złożone reklamacje są rozpatrywane niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 30 dni
kalendarzowych od daty ich otrzymania, a w tym terminie zainteresowani zostaną powiadomienie o
sposobie rozpatrzenia reklamacji na trwałym nośniku – w formie, w jakiej została złożona reklamacja.
Przy rozpatrywaniu reklamacji Samsung opiera się na treści Regulaminu oraz obowiązujących
przepisach prawa.
7.5. Termin na zgłoszenie reklamacji, który został przewidziany w Regulaminie, nie ogranicza praw
przysługujących Uczestnikowi na podstawie przepisów prawa, w szczególności przepisów o terminach
przedawnienia roszczeń.
7.6. Tryb reklamacyjny nie ogranicza Uczestnika w możliwości dochodzenia swoich praw przed sądami
powszechnymi.
8. Licencja do Opinii
8.1. Uczestnik, który wypełnia formularz zgłoszeniowy do Programu, udziela Samsung nieodpłatnej,
niewyłącznej, nieograniczonej terytorialnie licencji do Opinii na wszystkich polach eksploatacji znanych
w chwili wypełnienia formularza zgłoszeniowego do Programu, w szczególności na następujących
polach eksploatacji określonych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach
pokrewnych:
(1) wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu
magnetycznego oraz techniką cyfrową;
(2) wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy;
(3) publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a
także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu
i w czasie przez siebie wybranym.
8.2. Licencja do Opinii:
(1) obejmuje prawo do udzielania dalszych licencji (sublicencji);
(2) obejmuje upoważnienie Organizatora do włączenia Opinii do innych utworów, rozporządzania i
korzystania z opracowań Opinii oraz zezwolenie na rozporządzenie i korzystanie z opracowań Opinii
przez Organizatora;
(3) jest udzielona na czas oznaczony 5 (pięciu) lat, a po upływie tego czasu automatycznie (bez
konieczności składania dodatkowych oświadczeń w tym przedmiocie) przekształca się w licencję
udzieloną na czas nieoznaczoną, która może zostać wypowiedziana z zachowaniem rocznego okresu
wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego.
8.3. Uczestnik, dodając Opinię, oświadcza i gwarantuje, że:
(1) jest ona całkowicie oryginalna, tj. została stworzona wyłącznie przez Uczestnika i nie została
wcześniej nigdzie opublikowana przez Uczestnika;
(2) Uczestnik jest jedynym autorem Opinii i posiada do niej całość autorskich praw majątkowych;
(3) Uczestnik nie upoważnił żadnej osoby trzeciej do korzystania z Opinii ani do wykonywania
jakichkolwiek praw (w tym praw osobistych i zależnych ) do Opinii w imieniu Uczestnika.
8.4. Uczestnik:
(1) upoważnia Organizatora do wykonywania praw osobistych do Opinii, w szczególności do
nieoznaczania Opinii imieniem, nazwiskiem lub pseudonimem Uczestnika;
(2) zobowiązuje się do niewykonywania praw osobistych do Opinii w stosunku do Organizatora lub
osób trzecich upoważnione przez Organizatora do korzystania z Opinii.
8.5. Licencja (na wszystkich polach eksploatacji) oraz pozostałe zgody i zezwolenia opisane w
niniejszym punkcie są udzielone w zamian za możliwość wzięcia udziału w Programie.
9. Dane osobowe
9.1. Administratorem danych osobowych Uczestnika jest Samsung Electronics Polska sp. z o.o. z
siedzibą w Warszawie (ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa).
9.2. Dane osobowe Uczestników przetwarzane są w celu:
(1) przeprowadzenia Programu (podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes
administratora – art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
(2) rozpatrzenia reklamacji (podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora
– art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
(3) do celów związanych z wywiązaniem się przez Samsung z obowiązków prawnych, w tym
podatkowych i księgowych (podstawą przetwarzania jest niezbędność danych do wypełnienia
obowiązku prawnego ciążącego na administratorze – art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
(4) w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami lub w celu dochodzenia ewentualnych roszczeń
(podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora – art. 6 ust. 1 lit f) RODO).
9.3. Samsung przekazuje dane osobowe Uczestnika podmiotom zapewniającym obsługę rachunkową i
księgową, podmiotom zapewniającym na rzecz Samsung usługi IT oraz firmom transportowym. W celu
obsługi Programu i rozpatrywania ewentualnych reklamacji, Samsung powierzył przetwarzanie danych
osobowych Uczestników Agencji Smolar.
9.4. W związku z przetwarzaniem danych osobowych Uczestnika w celach wskazanych w pkt 9.2, dane
osobowe Uczestnika mogą być udostępniane następującym odbiorcom bądź kategoriom odbiorców:
(1) podmiotom z grupy kapitałowej Samsung,
(2) podmiotom wspierającym Samsung w jego procesach biznesowych, w tym podmiot przetwarzając
dane osobowe na rzecz Samsung (tzw. procesorzy danych) oraz partnerom biznesowym Samsung;
(3) organom administracji publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym
na zlecenie organów administracji publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów prawa.
9.5. Samsung będzie przechowywał dane osobowe Uczestników przez okres obowiązywania
Certyfikatu i przez okres niezbędny do wywiązania się z obowiązków prawnych ciążących na Samsung.
Okres przechowywania danych osobowych Uczestników może być każdorazowo przedłużony o czas
przedawnienia roszczeń.
9.6. Uczestnicy mają prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia
przetwarzania i do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych ze względu na ich szczególną
sytuację. Samsung zapewnia realizację powyższych praw w zakresie wynikającym z art. 15-22 RODO.
Uczestnik ma możliwość zgłoszenia żądania realizacji praw, o których mowa powyżej, poprzez
wypełnienie formularza dostępnego na samsung.pl, zgodnie z dostępną instrukcją.
9.7. W przypadkach uzasadnionych wymogami korporacyjnymi grupy Samsung możemy przekazywać
dane osobowe Uczestnika poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG). W takich przypadkach
gwarantujemy, że podobny poziom ochrony danych w państwie trzecim jest zapewniony poprzez
wprowadzenie jednego z poniższych zabezpieczeń:
(1) przekazanie danych osobowych odbywa się do państw, które Komisja Europejska uznała za
zapewniające odpowiedni poziom ochrony danych osobowych;
(2) wykorzystujemy odpowiednie umowy zatwierdzone przez Komisję Europejską lub opieramy się na
wiążących regułach korporacyjnych, które gwarantują bezpieczeństwo danych.
9.8. W ramach realizacji praw Uczestnika Samsung zapewnia również możliwość uzyskania kopii
odpowiednich środków zabezpieczających dane osobowe w przypadku transferu do Państw trzecich.
9.9. Uczestnik ma prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego, którym jest Prezes
Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9.10. Dane osobowe podawane są przez Uczestników dobrowolnie, ale podanie danych jest
warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w Programie.
9.11. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych przez Samsung zostały
zamieszczone w polityce prywatności Samsung, z którą można zapoznać się pod adresem:
https://www.samsung.com/pl/info/privacy/.
10. Postanowienia końcowe
10.1. Integralną część Regulaminu stanowią załączniki:
(1) wykaz Produktów oraz wartości odpowiadającym ich Nagród;
(2) warunki korzystania z Certyfikatu.
10.2. Samsung zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w przypadkach dopuszczalnych przez
powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym aktualizacji listy Punktów Handlowych
zamieszczonej na Stronie Internetowej.
10.3. Zmiany Regulaminu nie mogą naruszać praw nabytych Uczestników.
10.4. Zmiany zostaną zamieszczone na Stronie Internetowej z wyprzedzeniem wynoszącym co najmniej
14 (czternaście) dni.
10.5. Samsung zastrzega sobie prawo do zakończenia Programu z ważnych przyczyn. Informacja o
zakończeniu Programu będzie podawana do publicznej wiadomości poprzez ogłoszenie na Stronie
Internetowej i będzie zawierała dokładną datę zakończenia Programu, nie wcześniejszą niż 3 (trzy)
miesiące od dnia zamieszczenia informacji na Stronie Internetowej. Aby otrzymać Certyfikat, Uczestnik
musi spełnić wszystkie wymogi przewidziane w Regulaminie do dnia zakończenia Programu, w
szczególności dokonać zgłoszenia do Programu.
10.6. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Samsung:
http://www.3lataguardserwis.samsung.pl.
Załącznik – lista produktów
PIEKARNIKI
NV66M3531BB/EO NV75N5641RS/EO NV7B4140VAS/U2 NV7B44257AK/U2 NV7B5765RAK/U2
NV68A1140BB/EO NV75N5671RB/EO NV7B4145VAK/U2 NV7B4425ZAK/U2 NV7B5765XAK/U2
NV68A1140BK/EO NV75N5671RM/EO NV7B4220ZAB/U2 NV7B4425ZAS/U2 NV7B5785JAK/U2
NV68A1140BS/EO NV75N7546RB/EO NV7B42251AK/U2 NV7B4440VAK/U2 NV7B5785KAK/U2
NV68A1140RS/EO NV75N7546RS/EO NV7B4225ZAK/U2 NV7B4445VAK/U2 NV7B6665IAA/U2
NV68A1145CK/EO NV75N7626RB/EO NV7B4225ZAS/U2 NV7B4445VAS/U2 NV7B6685AAN/U2
NV68A1145RK/EO NV75N7646RS/EO NV7B4240VAK/U2 NV7B45251AK/U2 NV7B6685BAK/U2
NV70K1340BB/EO NV75N7677RS/EO NV7B4245VAK/U2 NV7B4525ZAK/U2 NV7B6785KAK/U2
NV70K2340RB/EO NV7B4020ZAK/U2 NV7B4245VAS/U2 NV7B4525ZAS/U2 NV7B6795JAK/U2
NV70K2340RM/EO NV7B4020ZAS/U2 NV7B4245VAW/U2NV7B4545VAK/U2 NV7B6799JAK/U2
NV70M3541RS/EO NV7B4040VAK/U2 NV7B43251AK/U2 NV7B4545VAS/U2 NV7B7980AAK/U2
NV73J9770RS/EO NV7B4040VAS/U2 NV7B4325ZAK/U2 NV7B5645TAK/U2 NV7B7997AAK/U2
NV75A6549RS/EO NV7B4040VAW/U2NV7B4325ZAS/U2 NV7B5645TAS/U2
NV75A6649RS/EO NV7B4045VAK/U2 NV7B4345VAK/U2 NV7B5660RAK/U2
NV75J3140BB/EO NV7B41201AK/U2 NV7B4345VAS/U2 NV7B5660XAK/U2
NV75J3140BS/EO NV7B41201AS/U2 NV7B44205AK/U2 NV7B5685AAK/U2
NV75K5541RB/EO NV7B41205AK/U2 NV7B44205AS/U2 NV7B5685BAK/U2
NV75K5541RM/EO NV7B41207AK/U2 NV7B44207AK/U2 NV7B5745PAK/U2
NV75K5541RS/EO NV7B41207AS/U2 NV7B44207AS/U2 NV7B5745PAS/U2
NV75N5641RB/EO NV7B4140VAK/U2 NV7B44251AK/U2 NV7B57508AB/U2
LINIA INFINITE
NK36T9804VD/UR NL20T9100WD/UR NQ50T8539BK/EO NQ50T8939BK/EO NQ50T9539BD/EO NQ50T9939BD/EO
NV75T8549RK/EO NV75T8879RK/EO NV75T8979RK/EO NV75T9549CD/EO NV75T9879CD/EO NV75T9979CD/EO
NZ84T9747VK/UR
PIEKARNIKI KOMPAKTOWE
NQ50J5530BS/EO NQ50J9530BS/EO NQ5B4353FBK/U2 NQ5B4353HBK/U2 NQ5B4553FBK/U2
NQ5B4553FBS/U2 NQ5B4553HBK/U2 NQ5B5763DBB/U2 NQ5B5763DBK/U2 NQ5B5763DBS/U2
NQ5B6753CAA/U2 NQ5B6753CAK/U2 NQ5B6753CAN/U2
KUCHENKI MIKROFALOWE DO ZABUDOWY
FG87SUB/XEO MG23A7013CB/EO MS22M8254AT/E1 NQ50K3130BM/EO NQ5B5713GBK/U2
MG20A7013CB/EO MG23A7013CT/EO MS22T8254AB/E1 NQ50K3130BS/EO NQ5B5713GBS/U2
MG20A7013CT/EO MG23A7013NB/EO MS23A7013AB/EO NQ50K5130BS/EO
MG20A7318AK/E1 MG23A7318AK/E1 MS23A7013AT/EO NQ5B4313GBK/U2
MG22M8074AT/EOMG23A7318CK/E1 MS23A7013GB/EO NQ5B4313GBS/U2
MG22M8254AK/E1 MS20A7318AK/E1 MS23A7318AK/E1 NQ5B4313GBW/U2
MG22M8254AT/E1 MS22M8054AK/EO MS23A7318GK/E1 NQ5B4313IBK/U2
MG22M8274AT/E1 MS22M8074AM/EO NQ50A6139BK/EO NQ5B4513GBK/U2
MG22T8254AB/E1 MS22M8254AK/E1 NQ50A6139BS/EO NQ5B4513GBS/U2
MG23A7013AB/EO MS22M8254AM/E1 NQ50K3130BB/EO NQ5B4513IBK/U2 NQ5B7993AAK/U2
SZUFLADY PODGRZEWAJĄCE
NL20B5100WA/UR NL20B5100WN/UR NL20J7100WB/UR NL20T8100WK/UR
OKAPY
NK24C5703TM/UR NK24M1030IB/UR NK24M5070FS/UR NK36C5703TS/UR NK36M5070BG/UR
NK24C5703TS/UR NK24M1030IS/UR NK24M7070VB/UR NK36C7070WB/UR NK36M5070BM/UR
NK24C7070WB/UR NK24M5070BG/UR NK24M7070VS/UR NK36C7070WS/UR NK36M5070BS/UR
NK24C7070WS/UR NK24M5070BM/UR NK24N9804VB/UR NK36C9804WB/UR NK36M5070FS/UR
NK24C9804WB/UR NK24M5070BS/UR NK36C5703TM/UR NK36M5060SS/UR NK36M7070VB/UR
NK36M7070VS/UR NK36N9804VB/UR
PŁYTY GAZOWE
NA64H3000AK/O1 NA64H3010AK/O1 NA64H3010AS/O1 NA64H3010BS/O1 NA64H3030AS/O1
NA64H3030BK/O1 NA64H3031AK/O1 NA64H3040AS/O1 NA75J3030AS/EO
PŁYTY CERAMICZNE I INDUKCYJNE
CTR164NC01/XEO NZ64B5066GK/U2 NZ64H37070K/EO NZ64T3707A1/UR NZ85C5047GK/U2
NZ63J9770EK/EO NZ64B5067YH/U2 NZ64H37075K/EO NZ64T3707AK/EO NZ85C6057FK/U2
NZ64B5045FK/U2 NZ64B5067YJ/U2 NZ64H57479K/EO NZ64T3707C1/UR NZ85C6057GK/U2
NZ64B5045GK/U2 NZ64B5067YY/U2 NZ64K5747BK/EO NZ84C5047GK/U2 NZ85C6058GK/U2
NZ64B5045KK/U2 NZ64B6056FK/U2 NZ64K7757BK/EO NZ84C6057FK/U2
NZ64B5046FK/U2 NZ64B6056GK/U2 NZ64M3707AK/UR NZ84C6057GK/U2
NZ64B5046GK/U2 NZ64B6056JK/U2 NZ64M3NM1BB/UR NZ84C6058GK/U2
NZ64B5046JK/U2 NZ64B6058GK/U2 NZ64R3747BK/UR NZ84F7NC6AB/EO
NZ64B5046KK/U2 NZ64B7799GK/U2 NZ64T3706A1/UR NZ84J9770EK/EO
NZ64B5066FK/U2 NZ64F3NM1AB/UR NZ64T3706C1/UR NZ84T9747VK/UR
ZMYWARKI
DW50R4040BB/EO DW60A6092BB/EO DW60BB890UAPET DW60M5050BB/EO
DW50R4050BB/EO DW60A6092FS/EO DW60BG750B00ET DW60M6031BB/EO
DW50R4050FS/EO DW60A6092IB/EO DW60BG830I00ET DW60M6040BB/EO
DW50R4051BB/EO DW60A8050BB/EO DW60BG850B00ET DW60M6050BB/EO
DW50R4060BB/EO DW60A8050FB/ET DW60BG850I00ET DW60M6050FS/EC
DW50R4070BB/EO DW60A8050FS/EO DW60CB895UAPET DW60M6050SS/EO
DW50R4070FS/EC DW60A8060BB/EO DW60CG530B00ET DW60M6051BB/EO
DW50R4071BB/EO DW60A8060IB/EO DW60CG550B00ET DW60M6070IB/ET
DW60A6082BB/EO DW60A8070BB/EO DW60CG550FSRET DW60R7040BB/EO
DW60A6082FS/EO DW60A8070US/EO DW60CG550I00ET DW60R7050BB/EO
DW60A6090BB/EO DW60A8071BB/EO DW60CG880B00ET DW60R7050FS/EO
DW60R7070BB/EO DW6KR7051BB/EO
LODÓWKI DO ZABUDOWY
BRB26600FWW/EF BRB30715DWW/EFBRB30603EWW/EF BRB26715CWW/EF BRB26705CWW/EF
BRB26602EWW/EF BRR29703EWW/EF BRB30615EWW/EF BRB26715DWW/EFBRB26705DWW/EF
BRB26602FWW/EF BRZ22700EWW/EF BRB30703EWW/EF BRB26715FWW/EF BRB26705EWW/EF
BRB26603EWW/EF BRB38G605EWWEF BRB30705DWW/EFBRB30600FWW/EF BRB26705FWW/EF
BRB26605DWW/EFBRB38G605DWWEF BRB30705EWW/EF BRB30602FWW/EF BRB26713EWW/EF
LODÓWKI DO ZABUDOWY Kitchen FIT
RB33R8737S9/EF RB36R872PB1/EF RB36R8837S9/EF RB36R8899SR/EF
LODÓWKI WOLNOSTOJĄCE
RB38A7B6AAP/EF RF65DB960E22EO RS66A8101S9/EF RS68A8820B1/EF RS6HA8880B1/EF
RB38A7B6BAP/EF RF65DG960EB1EO RS67A8810B1/EF RS68A8820S9/EF RS6HA8891B1/EF
RB38C7B6AAP/EF RF65DG960ESGEO RS67A8810S9/EF RS68A8831S9/EF
RB38C7B6AB1/EF RF65DG9H0EB1EO RS67A8810WW/EF RS68A8840B1/EF
RB38C7B6BAP/EF RS65R54112C/EO RS67A8811B1/EF RS68A8840S9/EF
RF50C530EB1/EO RS65R54412C/EO RS67A8811S9/EF RS68A8840WW/EF
RF65A967622/EO RS65R54422C/EO RS67A8811WW/EF RS68A8841B1/EF
RF65A967ESR/EO RS66A8100B1/EF RS68A8520S9/EF RS68A8841S9/EF
RF65A967FB1/EO RS66A8100S9/EF RS68A8531B1/EF RS68A8842B1/EF
RF65A977FSG/EF RS66A8101B1/EF RS68A8540B1/EF RS68CG853EB1EF
PRALKI I PRALKO-SUSZARKI
DF10A9500CG/E3 WW11DB8B95GBU4 DV90T8240SX/S6
DF60A8500CG/E2 WW11DB8B95GHU4 WD90T954ASH/S6
DV90BB9445GBS6 WW90T754ABH/S6WW11BB944DGBS6
DV90BB9445GHS6 WW90T954ASX/S6
DV90T8240SH/S6 WW90T986ASH/S6
Załącznik – warunki Samsung Guard Serwis
(1) Definicje
Użyte w niniejszym dokumencie zwroty mają następujące znaczenie:
Samsung
Oznacza Samsung Electronics Polska Sp. z o.o., ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa.
Produkt Samsung
Oznacza produkt marki Samsung, wprowadzony do obrotu na terenie Polski przez Samsung.
Samsung GUARD Serwis©
Oznacza dodatkową usługę serwisową Samsung, w ramach której Samsung będzie usuwał wady
Produktu Samsung, które się w nim ujawnią w Okresie Samsung GUARD Serwis©. Warunkiem
skorzystania z usługi Samsung GUARD Serwis© jest dokonanie zakupu sprzętu objętego programem
„3 lata dodatkowej Ochrony Samsung GUARD Serwis” i rejestracja go na dedykowanym formularzu
internetowym i pozytywne przejście weryfikacji.
Okres Standardowej Gwarancji
Oznacza standardowy okres gwarancji (12; 24 lub 36 miesięcy), liczony od daty zakupu nowego
Produktu Samsung, określony w Gwarancji Standardowej.
Okres Samsung GUARD
Serwis© Oznacza czas trwania usługi Samsung GUARD Serwis©, który rozpoczyna bieg w dniu
następnym po dniu zakończenia trwania Okresu Standardowej Gwarancji, przez okres 36 miesięcy lub
do wyczerpania świadczeń wykonanych, wypłaconych w ramach usługi GUARD Serwis©, które nie
mogą przekroczyć wartości Produktu objętego usługą, w zależności od tego, które z tych zdarzeń
wystąpi wcześniej.
Gwarancja Standardowa
Oznacza standardową gwarancję udzieloną na Produkt Samsung, zgodną z zasadami i warunkami
zawartymi w wydanym Klientowi wraz z Produktem Samsung dokumencie gwarancyjnym.
(2) Postanowienia ogólne
Usługa Samsung GUARD Serwis© jest dodatkową usługą umożliwiająca Klientom skorzystanie z
rozszerzonych usług serwisowych. Samsung GUARD Serwis© nie stanowi gwarancji w rozumieniu art.
577 i 577 (1) kodeksu cywilnego. Podstawowe warunki realizacji zgłoszeń serwisowych określone w
Gwarancji Standardowej obowiązują również dla usługi Samsung GUARD Serwis©, z zastrzeżeniem
punktów wymienionych poniżej. Okres Samsung GUARD Serwis© rozpoczyna się w dniu następnym
po dniu zakończenia trwania Okresu Standardowej Gwarancji, z zastrzeżeniem że warunkiem
skorzystania z usługi Samsung GUARD Serwis©, jest dokonanie zakupu produktów marki Samsung,
objętego programem „3 lata dodatkowej ochrony Samsung GUARD Serwis”, zarejestrowanie go na
internetowym formularzu dostępnym pod adresem www.3lataguardserwis.samsung.pl oraz
pozytywne przejście procesu weryfikacji. Po pozytywnym rozpatrzeniu zgłoszenia, na podany w
zgłoszeniu adres email, Uczestnik otrzyma Certyfikat potwierdzający przyznanie dodatkowej ochrony
Samsung GUARD Serwis.
Zasady i warunki gwarancji udzielanej na Produkty Samsung oraz wszelkie dodatkowe informacje
dotyczące usługi Samsung GUARD Serwis©, są dostępne na stronie internetowej
www.GUARDserwis.samsung.pl. W celu uniknięcia wątpliwości wskazujemy, że uprawnienia określone
w niniejszych warunkach nie uchybiają uprawnieniom konsumentów wynikającym z powszechnie
obowiązujących przepisów prawa lub z postanowień gwarancji jakości.
(3) Serwis
W przypadku ujawnienia wady Produktu Samsung w czasie trwania Okresu Samsung GUARD Serwis©,
Samsung zobowiązuje się do dokonania bezpłatnej naprawy, zgodnie z warunkami Samsung GUARD
Serwis©, z uwzględnieniem odpowiednich zasad i warunków realizacji usługi serwisowej określonej w
Gwarancji Standardowej.
Do realizacji naprawy w ramach usługi Samsung GUARD Serwis© użyte będą części oryginalne nowe
lub części odnowione o tych samych parametrach. Części wymienione przechodzą na własność
Samsung, zaś nowe lub naprawione części stają się własnością Uczestnika.
Samsung GUARD Serwis© nie obejmuje wymiany Produktu Samsung na wolny od wad, chyba że
naprawa Produktu Samsung w ramach usługi Samsung GUARD Serwis© nie będzie możliwa. W razie
niemożliwości naprawy, w przypadku wymiany Produktu Samsung po upływie Okresu Standardowej
Gwarancji, Klient otrzyma Produkt Samsung wolny od wad (i) taki sam (z zastrzeżeniem, że może być
to produkt używany, przy czym będzie on posiadał nie gorsze cechy jakościowe i funkcjonalne oraz
wartość nie mniejszą niż Produkt Samsung oddany do naprawy) lub (ii) za zgodą Klienta - inny podobny
Produkt Samsung posiadający nie gorsze cechy jakościowe i funkcjonalne oraz nie mniejszej wartości
niż Produkt Samsung oddany do naprawy, według oceny z chwili zgłoszenia Produktu Samsung do
naprawy (przy ocenie nie zostanie uwzględniony spadek wartości Produktu Samsung wynikający z
wystąpienia usterki podlegającej usłudze Samsung GUARD Serwis©).
W razie braku możliwości naprawy lub wymiany Produktu Samsung na powyższych warunkach, Klient
będzie uprawniony do uzyskania zwrotu wartości wadliwego Produktu Samsung, według wyceny z
chwili zgłoszenia Produktu Samsung do naprawy (przy wycenie nie zostanie uwzględniony spadek
wartości Produktu Samsung wynikający z wystąpienia usterki podlegającej usłudze Samsung GUARD
Serwis©).
Łączna wartość wykonanych napraw, wymienionych Produktów oraz wypłaconych kwot w ramach
usługi GUARD Serwis© nie może przekroczyć wartości Produktu, dla którego została aktywowana
usługa Samsung GUARD Serwis© tj. ceny zakupu Produktu wskazanej na dowodzie jego zakupu
zgłoszonym do Programu. Przekroczenie tej wartości powoduje automatyczne zakończenie okresu
obowiązywania usługi GUARD Serwis©. Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o zakończeniu
usługi.
W razie dokonania wymiany części Produktu Samsung w ramach usługi Samsung GUARD Serwis©, na
wymienione części udzielona zostaje 3-miesięczna gwarancja jakości.
W razie dokonania wymiany Produktu Samsung przez Samsung w ramach usługi Samsung GUARD
Serwis©, wymieniony Produkt Samsung objęty jest tylko Gwarancją Standardową.
W razie dokonania wymiany Produktu Samsung przez Samsung w ramach Standardowej Gwarancji,
wymiana taka nie wpływa na długość okresu obowiązywania usługi Samsung GUARD Serwis©, tzn.
wymieniony Produkt Samsung objęty jest usługą Samsung GUARD Serwis© przez okres pozostały do
zakończenia pierwotnego Okresu Samsung GUARD Serwis© i okres ten nie ulega odnowieniu lub
przedłużeniu. Niezależnie od powyższego, wymieniony Produkt Samsung objęty również jest
Gwarancją Standardową. Użytkownik zobowiązany jest powiadomić Samsung w przeciągu 30 dni od
dnia otrzymania wymienionego Produktu Samsung, w celu przepisania usługi Samsung GUARD
Serwis© na nowy Produkt Samsung.
Wymienione poniżej warunki usługi Samsung GUARD Serwis© regulują odmiennie odpowiednie
warunki realizacji usług serwisowych od Gwarancji Standardowej i w przypadku rozbieżności
zastosowanie mają poniższe zapisy:
a) Samsung GUARD Serwis© dotyczy jedynie Produktów Samsung zakupionych w Polsce.
b) Zakres terytorialny usługi Samsung GUARD Serwis© obejmuje wyłącznie teren Polski.
c) Akcesoria, przewody, materiały eksploatacyjne, oraz części naturalnie zużywające się podczas
eksploatacji, nie podlegają usłudze Samsung GUARD Serwis© Koszty czynności serwisowych
dotyczących usterek nieobjętych Gwarancją Standardową oraz nieobjętych usługą Samsung GUARD
Serwis© będą pokrywane przez Klienta, pod warunkiem uprzedniego poinformowania Klienta o tych
kosztach i uzyskaniu jego akceptacji.
Samsung GUARD Serwis© nie obejmuje usterek, ani wad:
a) Powstałych z winy umyślnej użytkownika Produktu Samsung lub osoby trzeciej.
b) Polegających na uszkodzeniu dodatkowych akcesoriów: materiałów eksploatacyjnych, przewodów,
oraz pozostałych niebędących standardowym wyposażeniem Produktu Samsung.
c) Powstałych w wyniku naturalnego zużycia Produktu Samsung, w tym m.in. obniżenia jasności
ekranu, wypalenia ekranu, utrwalenia fragmentów obrazu na ekranie.
d) Będących różnego rodzaju uszkodzeniami estetycznymi powstałymi z przyczyn zewnętrznych, np.
mechanicznych, w wyniku zjawisk atmosferycznych m.in. wgniecenia, zadrapania, wytarcia,
odbarwienia, które nie mają wpływu na funkcjonowanie Produktu Samsung.
e) Powstałych w wyniku ingerencji nieautoryzowanych podmiotów, w tym nieautoryzowanego punktu
naprawczego.
f) Powstałych w wyniku instalacji, eksploatacji, użytkowania Produktu Samsung w sposób niezgodny ze
specyfikacją Produktu Samsung, niezgodnie z instrukcją obsługi.
g) Oprogramowania innych producentów, dostarczonego wraz z Produktem Samsung. Warunki
licencyjne na oprogramowanie zostały określone przez producentów.
h) Będących skutkiem wadliwego lub częściowego działania Produktu Samsung, spowodowanego
konfliktem lub niezgodnością pomiędzy współpracującymi z Produktem Samsung urządzeniami,
zainstalowanymi aplikacjami a środowiskiem pracy pochodzących lub zainstalowanych przez osoby
trzecie inne niż Samsung oraz wpływem wirusów komputerowych.
i) Pozostałych usterek wykluczonych w Gwarancji Standardowej na dany Produkt Samsung.
(4) Siła Wyższa
Samsung nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie przeszkody, opóźnienia bądź niedopełnienia
zobowiązań, wynikających z usługi Samsung GUARD Serwis©, jeśli zostały one spowodowane
wystąpieniem siły wyższej, to jest zdarzeniem zewnętrznym, którego nie można przewidzieć, ani mu
zapobiec środkami zwykłymi lub zabezpieczyć się przed nim.
(5) Dane
Realizacja przez Samsung warunków usługi Samsung GUARD Serwis© wiąże się z istotnym ryzykiem
utraty danych zawartych w danym Produkcie Samsung. W związku z tym, Uczestnik jest zobowiązany
do sporządzenia kopii zapasowej, bądź zabezpieczenia swoich danych w inny sposób. Samsung nie
odpowiada za ewentualną utratę danych Uczestnika zawartych w Produkcie Samsung podczas
realizacji warunków usługi Samsung GUARD Serwis©.
(6) Wymagania dotyczące zgłaszania reklamacji
Zgłoszenia Uczestnika dotyczące wad Produktów objętych warunkami usługi Samsung GUARD Serwis©
muszą być zgodne z następującymi wymaganiami:
a. Uczestnik jest zobowiązany do skontaktowania się z telefonicznym Centrum Obsługi Klienta firmy
Samsung dostępnym pod numerem 801 172 678, w celu ustalenia szczegółów przeprowadzenia
czynności serwisowych, maksymalnie w okresie 14 dni kalendarzowych od daty powstania usterki i nie
później niż przed upływem terminu obowiązywania usługi GUARD Serwis©. Niezachowanie tego
terminu przez Uczestnika może powodować odmowę naprawy lub zmniejszenia jej zakresu, o ile
przyczyniło się to zwiększenia szkody.
b. Uczestnik jest zobowiązany do dostarczenia modelu, numeru seryjnego Produktu Samsung, dowodu
zakupu na Produkt Samsung oraz Certyfikat Samsung GUARD ©.
c. Uczestnik jest zobowiązany do przedstawienia szczegółowego opisu, daty i okoliczności powstania
usterki.
d. Klient jest zobowiązany stosować się do instrukcji Autoryzowanego Centrum Serwisowego.
Powyższy dokument nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających
z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
(7) Zastrzeżenie możliwości zmiany Warunków
Samsung zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszych Warunków Usługi Samsung GUARD Serwis© w
toku świadczenia Usługi. Wszelkie ww. zmiany będą miały zastosowanie do zgłoszeń wad Produktów
dokonywanych po danej zmianie. Do zgłoszeń wad Produktów dokonanych przed daną zmianą, będą
miały zastosowanie obowiązujące do jej momentu Warunki Usługi Samsung GUARD Serwis©.

Kontakt

Dom Towarowy „Pod Kasztanem”
41-936 Bytom, ul. Stolarzowicka 209
poniedziałek – piątek 10.00 – 18.00
sobota 10.00 – 13.00

fax/tel. 32 285 16 08

Parking przed salonem

Szanowni Państwo,


W związku ze zmianą w prawie ochrony danych osobowych związane z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz  uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. UE L 119/1 z 4.5.2016R) zwanego dalej RODO, realizując przysługujące Państwu na podstawie Art. 13 RODO prawo do informacji, przedstawiamy Państwu treść klauzuli informacyjnej administratora danych osobowych.


Dom Towarowy „Pod Kasztanem” w ramach wzajemnych relacji biznesowych przetwarza przekazane przez Państwo dane osobowe, które mogą dotyczyć Państwa reprezentantów, właścicieli lub pracowników.


Klauzula informacyjna administratora danych osobowych.


Administratorem Państwa danych osobowych   jest D.T. „Pod Kasztanem” Andrzej Cierpka
Możecie się Państwo kontaktować z nami listownie na adres 41-936 Bytom, ul. Stolarzowicka 209, mailowo na adres sklep@podkasztanem.com.pl lub projekt@podkasztanem.com.pl, telefonicznie pod numerem 32 285 16 08.
Państwa dane osobowe przetwarzamy w celu realizacji umów handlowych, przeprowadzania rozliczeń finansowych, działań marketingowych,
Państwa dane możemy przekazywać: osobom upoważnionym przez nas – naszym pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki i innym odbiorcom  które z mocy prawa mogą żądać przekazania danych,
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania współpracy biznesowej.
Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli Państwo uznają, że przetwarzanie Państwa danych narusza przepisy RODO.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij