Promocje/wyprzedaże

Amica zwraca się w BLIK

promocja trwa do 30.04.2024

1. Kup płytę indukcyjną Amica, minimum czteropolową w Punkcie Sprzedaży – również na amica.pl.
2. Podziel się opinią na temat zakupionej płyty Amica na stronie internetowej amica.pl. Obowiązkowo dodaj na początku opinii #OpiniaoPlycieAmica.
3. Wypełnij formularz zgłoszeniowy dołączając dowód zakupu sprzętu, zdjęcie karty gwarancyjnej oraz zrzut
ekranu/zdjęcie wystawionej opinii.
4. Otrzymaj 9 cyfrowy czek BLIK o wartości 250 zł, który umożliwi wypłatę gotówki z bankomatu i ciesz się nagrodą!

Aby zrealizować czek BLIK musisz udać się do najbliższego bankomatu (lista banków obsługujących znajduje się w regulaminie promocji), wybrać opcję „WYPŁATA BEZ KARTY/BLIK”, wpisać otrzymany na adres e-mail podany w zgłoszeniu 9-cyfrowy kod, wybrać kwotę do wypłaty tj. 250 zł*, a następnie potwierdzić poprzez wpisanie 4-cyfrowego kodu PIN otrzymanego smsem.
*Jednorazowo należy wypłacić pełną kwotę czeku. Z każdego kodu można skorzystać tylko raz.

Zakupu należy dokonać od 01.02.2024 roku do wyczerpania puli nagród , jednak nie później niż do 30.04.2024 roku. Zarejestruj urządzenia do 14.05.2024 roku

1
Regulamin Promocji
„Płyta zwraca się w BLIK!”
1. Definicje
1.1. Regulamin – niniejszy regulamin określający zasady organizacji oraz warunki
uczestnictwa w Promocji.
1.2. Promocja – niniejsza akcja promocyjna pod nazwą „Płyta zwraca się w BLIK”
organizowana na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w Punktach Sprzedaży,
skierowana do osób fizycznych, uprawniająca do uzyskania Nagrody (określonej w pkt
3.), w ramach dostępnej puli Nagród, skierowana do osób fizycznych, które na zasadach
określonych w Regulaminie dokonają zakupu Produktu Promocyjnego, wystawią
komentarz dotyczący Produktu na stronie internetowej sklepu, w którym dokonali
zakupu, na platformie Ceneo (https://www.ceneo.pl/) lub platformie amica.pl
(https://www.amica.pl/) oraz zgłoszą swój udział w Promocji.
1.3. Opinia - komentarz autorstwa Uczestnika na temat zakupionego Produktu, jego
funkcjonalności, spostrzeżeń związanych z użytkowaniem - opublikowany na stronie
www Sklepu, w którym dokonano zakupu Produktu lub zamieszczony na platformie
Ceneo lub na platformie amica.pl (każdorazowo zgodnie z zasadami publikowania opinii
na danej stronie/ platformie). W treści Opinii musi być jednoznaczne wskazanie na jej
powiązanie z Promocją poprzez zamieszczenie tzw. hasztagu: #OpiniaoPlycieAmica .
Treść Opinii nie może naruszać dobrych obyczajów lub praw osób trzecich, w tym
zawierać słów obraźliwych lub wulgarnych (Opinia niespełniająca tych wymogów
wyłączona jest z udziału w Promocji). Wystawienie i przesłanie Opinii, w sposób
wskazany powyżej jest warunkiem udziału w Promocji oraz otrzymania Nagrody.
1.4. Organizator – Human2Human sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Bastionowa 37,
61-663 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego
przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział
Gospodarczy, pod numerem KRS: 0000585730, NIP: 7811918451, REGON: 362962247,
kapitał zakładowy w kwocie 369.850,00 zł, wpłacony w całości.
1.5. Produkty Promocyjne – nowe, nieużywane, minimum czteropolowe płyty indukcyjne
marki Amica zakupione w Punktach Sprzedaży (określonych w pkt 1.6.).
1.6. Punkty Sprzedaży – sklepy znajdujące się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej,
prowadzące sprzedaż detaliczną Produktów Promocyjnych, w tym również sklepy
internetowe, które zadeklarowały udział w Promocji (w przypadku wątpliwości osoby
zainteresowanej czy dany Punkt Sprzedaży bierze udział w Promocji, osoba
zainteresowana może powziąć wiedzę w tym zakresie w danym Punkcie Sprzedaży).
1.7. Termin zakupu Produktu Promocyjnego – termin od 1 lutego 2024 roku od godz.
00:01 do wyczerpania liczby Nagród wskazanej w pkt 3.6. Regulaminu, jednak nie
dłużej niż do 30 kwietnia 2024 roku, godz. 23:59.
1.8. Uczestnik – osoba spełniająca wszystkie warunki określone w Regulaminie, która zakupiła
Produkt Promocyjny w Punkcie Sprzedaży w Terminie zakupu Produktu Promocyjnego, na
2
zasadach określonych w Regulaminie wystawiła komentarz dotyczący Produktu na stronie
internetowej sklepu w którym dokonała jego zakupu, na platformie Ceneo
(https://www.ceneo.pl/) lub na platformie www.amica.pl, zapoznała się z treścią
Regulaminu i zaakceptowała jego warunki oraz dokonała zgłoszenia udziału w Promocji,
na zasadach określonych w Regulaminie.
1.9. Strona Internetowa – strona internetowa pod adresem
www.moja.amica.pl/plytazwracasiewblik
1.10. Termin Rejestracji – termin, w którym należy dokonać Zgłoszenia Rejestracyjnego
trwający od 1 lutego 2024 roku od godz. 00:01 do zakończenia Promocji spowodowanego
wyczerpaniem liczby Nagród wskazanej w pkt 3.1 Regulaminu,a w przypadku, gdy nie dojdzie
do zakończenia Promocji spowodowanego wyczerpaniem liczby Nagród, nie później niż do 14
maja 2024 roku, godz. 23:59.
1.11. Zgłoszenie – dokonanie przez Uczestnika zgłoszenia udziału w Promocji, o którym
mowa w pkt 5.1. Regulaminu,zawierające w szczególności: prawidłowo wypełniony formularz
zgłoszeniowy (w formie elektronicznej), Dowód Zakupu Produktu (zawierającego opis modelu
Produktu); skan/zdjęcie karty gwarancyjnej Produktu (strony zawierającej model i numer
seryjny Produktu), zdjęcie/print screen strony internetowej sklepu internetowego, w którym
Uczestnik dokonał zakupu, platformy Ceneo lub platformy amica.pl z widoczną Opinią
zamieszczoną na podstronie ww. sklepu, Ceneo lub amica.pl dotyczącej zgłaszanego
Produktu oraz adresem strony www;
1.12. Dowód Zakupu - paragon lub faktura VAT za zakup Produktu zawierająca wskazanie
modelu Produktu.
1.13. Moja Amica – portal internetowy marki AMICA dedykowany dla zarejestrowanych
użytkowników, dostępny pod adresem moja.amica.pl
1.14. RODO - Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE.
2. Postanowienia ogólne
2.1. Organizator działa na zlecenie Amica Handel i Marketing Sp. z o.o. z siedzibą w
Poznaniu (60-320), przy ul. Bułgarskiej 17, wpisanej do rejestru przedsiębiorców
prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział
Gospodarczy, Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000373563, NIP: 527-264-
51-62, kapitał zakładowy w wysokości 241.541.000,00 zł (zwanej dalej: Amica).
2.2. Informacje na temat Promocji udostępniane będą poprzez materiały informacyjne na
Stronie Internetowej www.moja.amica.pl/plytazwracasiewblik oraz w wybranych Sklepach.
2.3. Organizator jest przyrzekającym nagrody w rozumieniu art. 919 Kodeksu cywilnego.
2.4. Zakupu Produktu Promocyjnego można dokonać wyłącznie w okresie 1 luty 2024 roku
od godz. 00:01 do wyczerpania puli Nagród wskazanej w punkcie 3.1 Regulaminu, nie później
3
niż do 30 kwietnia 2024 roku, godz. 23:59. W przypadku zakupu w Punkcie Sprzedaży
będącym sklepem internetowym o zachowaniu powyższego terminu decyduje data
wystawienia Dowodu Zakupu przez sklep internetowy.
2.5. Promocją objęte są Produkty zakupione w czasie trwania Promocji.
2.6. Udział w Promocji jest całkowicie dobrowolny, jak również bezpłatny – Uczestnik nie
musi dokonywać jakichkolwiek płatności na rzecz Organizatora ztego tytułu.
3. Nagroda
3.1. Nagrodą w Promocji jest kwota 250 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych)
przekazana przez usługę BLIK (Czek BLIK) (dalej „Nagroda”) zgodnie z postanowieniami
Regulaminu. Liczba Nagród w Promocji jest ograniczona i wynosi 1.800.
3.2. Każdy Uczestnik może zgłosić do Promocji dowolną ilość zakupionych Produktów
Promocyjnych (za każdy prawidłowo zgłoszony Produkt Promocyjny przyznawana jest
odrębna Nagroda).
3.3. Uczestnik nie może żądać przekazania nagrody w innej formie niż przewidziana
niniejszym Regulaminem.
3.4. Nagrody przyznawane będą na bieżąco w miarę napływania Zgłoszeń
w terminie do 30 dni od daty pozytywnej weryfikacji Zgłoszenia złożonego na zasadach
wskazanych zgodnie z pkt 5.1. Regulaminu
3.5. Wyczerpanie puli Nagród wskazanej w pkt 3.1. jest jednoznaczne z zakończeniem
Promocji w zakresie przyznawania Nagród. W przypadku wyczerpania liczby Nagród
Organizator nie będzie przyjmował nowych Zgłoszeń Rejestracyjnych Uczestników.
Uczestnicy, którzy zgłosili swój udział w Promocji później niż Uczestnik, który otrzymał
ostatnią Nagrodę, nie są uprawnieni do otrzymania Nagrody. Informacja o wyczerpaniu liczby
Nagród umieszczona zostanie na Stronie Internetowej niezwłocznie po ustaleniu tej
okoliczności.
3.6. Dane niezbędne do zrealizowania Nagrody z wykorzystaniem usług BLIK (Czek BLIK),
zostaną przekazane uprawnionemu Uczestnikowi za pośrednictwem wiadomości email (9
cyfrowy kod czek BLIK) oraz sms ( 4-cyfrowy) kod PIN do czeku BLIK na dane podane przez
Uczestnika w Zgłoszeniu.
3.7. Informacje dotyczące realizacji Czeku BLIK:
3.7.1 czas realizacji Czeku BLIK jest podany w wiadomości email wysłanej do Uczestnika, na
adres email podany w formularzu zgłoszeniowym (maksymalnie do 90 dni). Nie ma
możliwości realizacji Czeku BLIK, który wygasł.
3.7.2. z numeru Czeku BLIK można skorzystać tylko 1 raz,
3.7.3. należy wypłacić jednorazowo pełną kwotę Czeku BLIK, tj. 250 zł,
3.7.4. numer Czeku BLIK można wykorzystać do wypłaty gotówki wyłącznie w bankomatach
na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej należących do: Santander Bank, PKO BP, Millenium,
4
BNP Paribas, mBank, ING, BPS (Bank Polskiej Spółdzielczości), SGB (Spółdzielcza Grupa
Bankowa), a także w sieciach Euronet i Planet Cash,
3.7.5. przed skorzystaniem z bankomatu należy upewnić się,że bankomat działa prawidłowo.
Jeżeli bankomat działa prawidłowo należy wybrać opcję „WYPŁATA BEZ KARTY/BLIK”, a
następnie podać numer Czeku BLIK i wybrać kwotę do wypłaty, tj. 250 zł. Operację należy
potwierdzić poprzez podanie PINu Czeku BLIK oraz poczekać na wydanie gotówki przez
bankomat.
3.8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania przez Uczestnika
nieprawdziwych lub niepełnych danych, uniemożliwiających przekazanie nagrody zgodnie
z Regulaminem. W przypadku zmiany danych podanych w Zgłoszeniu, Uczestnik powinien
poinformować Organizatora o tym fakcie niezwłocznie w formie elektronicznej (na adres:
kontakt@moja.amica.pl).
4. Ogólne zasady wzięcia udziału w Promocji
4.1. W Promocji mogą wziąć udział wyłącznie osoby fizyczne, posiadające miejsce
zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadające pełną zdolność do
czynności prawnych, które dokonały zakupu Produktu Promocyjnego w charakterze
konsumenta w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego. W Promocji nie mogą wziąć udziału
osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej lub osoby
fizyczne , które dokonały zakupu w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą lub
zawodową (na Dowodzie Zakupu nie może znajdować się NIP nabywcy).
4.2. W Promocji nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora i grupy kapitałowej Amica
S.A. oraz członkowie ich rodzin. Przez pracowników rozumie się także osoby, z którymi
nawiązany został stosunek cywilnoprawny na podstawie umowy cywilnoprawnej. Przez
członków rodzin osób, o których mowa powyżej, rozumie się: rodziców, opiekunów
prawnych, rodzeństwo, małżonków, rodziców małżonków, dzieci i osoby pozostające w
stosunku przysposobienia z tymi osobami.
4.3. Każdy Uczestnik może wziąć udział w Promocji poprzez dowolną ilość razy, przy czym
nie więcej niż jeden raz w odniesieniu do danego Produktu (w przypadku dokonania zakupu
wielu Produktów, Opinia dotycząca każdego z nich może zostać zgłoszona w Promocji). Jeden
Dowód Zakupu Produktu Promocyjnego może zostać wykorzystany w Promocji tylko jeden
raz (w przypadku Dowodów Zakupu obejmującego więcej niż jeden Produkt Promocyjnych
taki Dowód Zakupu może być wykorzystany niezależnie dla każdego ze wskazanych w nim
Produktów Promocyjnych). W przypadku zgłoszenia tego samego Dowodu Zakupu przez
innego Uczestnika – nagroda przyznawana jest temu Uczestnikowi, który jako pierwszy
dokonał prawidłowego Zgłoszenia.
4.4. Prawidłowe wypełnienie Zgłoszenia polega na kompletnym wypełnieniu wszystkich pól
obowiązkowych formularza zgłoszeniowego, w tym podaniu wszystkich wskazanych w nim
danych.
4.5. Weryfikacja prawidłowości zgłoszenia uczestnictwa w Promocji przeprowadzana jest
5
przez Organizatora. W ramach działań weryfikacyjnych, komunikacja z Uczestnikiem może
nastąpić na adres email, lub numer telefonu podany przez niego w Zgłoszeniu. W razie
stwierdzenia przez Organizatora braków w Zgłoszeniu, które mogą być uzupełnione lub w
razie powstania uzasadnionych wątpliwości, co do prawidłowości Zgłoszenia, w tym do prawa
Uczestnika do uzupełniania Zgłoszenia lub konieczności uzyskania przez Organizatora
dodatkowych, niezbędnych informacji, Uczestnik jest zobowiązany do podjęcia wskazanych
przez Organizatora działań w terminie 14 dni od daty wezwania, pod rygorem uznania
Zgłoszenia za nieprawidłowe i odmowy przyznania nagrody.
5. Warunki uprawniające Uczestników do wzięcia udziału w Promocji
5.1. Warunki uprawniające do udziału w Promocji i przyznania nagrody określonej
wpkt 3.1. Regulaminu są następujące i muszą zostać spełnione łącznie:
5.1.1. dokonanie przez Uczestnika zakupu Produktu Promocyjnego w okresie
wskazanym w Terminie zakupu Produktu Promocyjnego w Punkcie Sprzedaży
wskazanym w punkcie 1.6 Regulaminu.
5.1.2. opublikowanie przez Uczestnika Opinii dotyczącej zgłaszanego Produktu
spełniającej wymogi określone Regulaminem.
5.1.3. dokonanie przez Uczestnika Zgłoszenia w Terminie Rejestracji poprzez Stronę
Internetową w jeden z niżej wskazanych sposobów:
albo:
A. bez rejestracji konta w portalu Moja Amica - – poprzez wypełnienie przez
Uczestnika prawidłowo i w całości dostępnego tam formularza zgłoszeniowego
oraz załączenie do niego: (1) czytelnego skanu/zdjęcia Dowodu Zakupu Produktu
(zawierającego opis modelu Produktu); (2) skanu/zdjęcia karty gwarancyjnej
Produktu (strony zawierającej model oraz numer seryjny Produktu Promocyjnego)
lub zdjęć tabliczek znamionowych Produktów Promocyjnych, obejmujących model
i numer seryjny Produktów Promocyjnych (w przypadku braku w/w informacji na
kartach gwarancyjnych) (3) zdjęcie/print screen strony internetowej sklepu
internetowego, w którym Uczestnik dokonał zakupu, platformy Ceneo lub
platformy amica.pl z widoczną Opinią zamieszczoną na podstronie ww. sklepu,
Ceneo lub amica.pl dotyczącej zgłaszanego Produktu oraz adresem strony www;
B. z zarejestrowanym kontem w portalu Moja Amica – poprzez wypełnienie przez
Uczestnika prawidłowo i w całości dostępnego tam formularza zgłoszeniowego oraz
załączenie do niego: (1) czytelnego skanu/zdjęcia Dowodu Zakupu Produktu
(zawierającego opis modelu Produktu); (2) skanu/zdjęcia karty gwarancyjnej Produktu
(strony zawierającej model oraz numer seryjny Produktu Promocyjnego) lub zdjęć
tabliczek znamionowych Produktów Promocyjnych, obejmujących model i numer
seryjny Produktów Promocyjnych (w przypadku braku w/w informacji na kartach
gwarancyjnych) (3) zdjęcie/print screen strony internetowej sklepu internetowego, w
6
którym Uczestnik dokonał zakupu, platformy Ceneo lub amica.pl z widoczną Opinią
zamieszczoną na podstronie ww. sklepu, Ceneo lub amica.pl dotyczącej zgłaszanego
Produktu oraz adresem strony www;
5.1.4. zachowanie do okazania oryginału Dowodu Zakupu Produktu
(paragonu/faktury VAT) potwierdzającego spełnienie powyżej określonych warunków
oraz oryginałów kart gwarancyjnych Produktów Promocyjnych (stron zawierających
model i numer seryjny Produktów Promocyjnych).
5.1.5. zapoznanie się ztreścią Regulaminu i akceptacja jego treści.
5.2. Zgłoszenia można dokonać w Terminie Rejestracji. O zachowaniu terminu złożenia
przez Uczestnika Zgłoszenia decyduje data przesłania formularza za pośrednictwem Strony
Internetowej.
5.3. Poprzez przesłanie przez Uczestnika w ramach danego Zgłoszenia Opinii zgodnie z
punktem 5.1. Regulaminu, Uczestnik zapewnia i gwarantuje wobec Organizatora oraz Amica,
iż zgłaszana Opinia jest jego autorstwa, nie narusza praw osób trzecich oraz udzieli w pełni
skutecznej zgody na korzystanie z niej przez Amica na zasadach określonych w zdaniu
następnym. Wraz z przesłaniem przez Uczestnika w ramach danego Zgłoszenia Opinii,
Uczestnik udziela Amica zgody na nieodpłatne, nieograniczone czasowo i terytorialnie
korzystanie z tej Opinii w celach marketingowych Amica, w tym w szczególności poprzez jej
publikowanie na stronie www Amica pod informacjami o Produkcie do którego Opinię
wystawił Uczestnik, a także jej tłumaczenie i korzystanie z tych tłumaczeń w ww. celu.
6. Postępowanie reklamacyjne w Promocji
6.1. Reklamacje dotyczące Promocji mogą być zgłaszane najpóźniej w terminie 60 dni od
dnia zdarzenia dającego podstawę do zgłoszenia reklamacji, jednakże maksymalnie 60 dni od
dnia 14 maja 2024 r. O zachowaniu terminu do wniesienia reklamacji decyduje data stempla
pocztowego lub data otrzymania wiadomości e-mail przez Organizatora (w zależności od formy
złożenia reklamacji).
6.2. Prawo złożenia reklamacji przysługuje Uczestnikom w ich indywidualnej sprawie.
Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i adres Uczestnika, jak również dokładny opis i
wskazanie przyczyny reklamacji.
6.3. Reklamacje mogą być zgłaszane:
a) w formie pisemnej, listem poleconym na adres:
Human2Human sp.z o.o.
ul. Bastionowa 37,
61-663 Poznań
z dopiskiem „Amica. Reklamacja” lub
b) w formie wiadomości e-mail przesłanej na adres: kontakt@moja.amica.pl
6.4. Reklamacje rozpatrywane będą przez Organizatora w terminie 14 dni od dnia
7
doręczenia reklamacji Organizatorowi.
6.5. Uczestnik o decyzji Organizatora zostanie powiadomiony w sposób w który reklamacja
została złożona, chyba że Uczestnik wskaże, iż chce zostać zawiadomiony w innej formie wraz
z podaniem danych umożliwiających takie zawiadomienie.
6.6. Wniesienie przez Uczestnika reklamacji lub nieuznanie reklamacji nie wpływa
na uprawnienie Uczestnika do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa.
7. Ochrona danych osobowych
7.1. Administratorem danych osobowych Uczestnika jest Amica Handel i Marketing
Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu (60-320), KRS 0000373563.
7.2. Zasady przetwarzania danych osobowych Uczestników w związku z ich udziałem
w Programie określa Załącznik nr 1 do Regulaminu - Informacje dotyczące przetwarzania
Pana/Pani danych osobowych w Promocji „Płyta zwraca się w BLIK”, z którym zobowiązany
jest zapoznać się każdy Uczestnik przystępujący do Promocji.
7.3. Każdy Uczestnik, który chce wziąć udział w Promocji, zobowiązany jest zapoznać się
zzasadami przetwarzania danych.
8. Postanowienia końcowe
8.1. Zgłoszenia niekompletne i niezgodne z Regulaminem nie będą brały udziału w
Promocji i nie uprawniają do ubiegania się o nagrodę. Niedotrzymanie terminu wskazanego
w Regulaminie w pkt 1.10. skutkuje brakiem możliwości udziału w Promocji, a tym samym
brakiem prawa do ubiegania się o nagrodę.
8.2. Uczestnik może zrezygnować z udziału w Promocji w każdym czasie poprzez
przesłanie pisemnego oświadczenia na adres Organizatora lub w formie wiadomości e-mail
przesłanej na adres: kontakt@moja.amica.pl (obie formy pod rygorem nieważności).
Rezygnacja następuje z datą otrzymania ww. oświadczenia przez Organizatora.
8.3. Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z udziału w Promocji Uczestników,
których działania są sprzeczne z prawem lub Regulaminem, w tym Uczestników, którzy
posługują się nieprawdziwymi danymi osobowymi, jak również nie spełniają warunków
określonych w Regulaminie.
8.4. Organizator ma prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn,za które uznaje się:
8.4.1. dostosowanie Regulaminu do przepisów prawa mających wpływ na Promocję,
w szczególności w przypadku zmiany przepisów prawa lub ich wykładni;
8.4.2. zmianę lub wprowadzenie nowych opłat o charakterze publiczno-prawnym
mających wpływ na Promocję;
8.4.3. działania związane z ochroną przed oszustwami lub nadużyciami ze strony
Uczestników.
8
O zmianie Regulaminu Promocji Organizator poinformuje w terminie co najmniej 30 dni przed
planowaną datą zmiany Regulaminu Promocji, poprzez umieszczenie stosownej informacji na
Stronie Internetowej. Zmiana Regulaminu nie ma wpływu na prawa nabyte przez Uczestników
przed zmianą.
8.5. Uprawnienia wynikające z uczestnictwa w Promocji, w tym prawo do Nagrody,
nie mogą być przeniesione przez Uczestnika na osobę trzecią.
8.6. Regulamin dostępny jest w siedzibie Organizatora oraz na Stronie Internetowej.
8.7. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają właściwe przepisy
powszechnie obowiązującego prawa.
8.8. Promocja „Płyta zwraca się w BLIK” nie łączy się z innymi promocjami na produkty
marki AMICA organizowanymi przez Amika lub podmioty działające na jej zlecenie. Produkt
Promocyjny o danym numerze seryjnym może wziąć udział wyłącznie w jednej akcji
promocyjnej dotyczącej produktów marki AMICA.
Załącznik nr 1 do Regulaminu - Informacje dotyczące przetwarzania Pana/Pani danych osobowych w
Promocji „Płyta zwraca się w BLIK”
Z uwagi na realizację przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”),
poniżej przedstawiono informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych uczestników Promocji
„Płyta zwraca się w BLIK”.


1. Kto jest administratorem Pana/Pani danych osobowych?
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Amica Handel i Marketing Sp. z o.o. z siedzibą przy
ul. Bułgarskiej 17, 60-320 Poznań, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd
Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru
Sądowego pod numerem KRS 0000373563, o kapitale zakładowym w wysokości 241 536 000,00 PLN,
NIP 5272645162, REGON 142740238 („Administrator”).
2. Kontakt z Administratorem
Administrator wyznaczył jeden punkt kontaktowy dla wszystkich zagadnień dotyczących danych
osobowych. Jeżeli chciałby/chciałaby Pan/Pani się z nami skontaktować prosimy o napisanie do nas
wiadomości e-mail na adres: info.dane@amica.com.pl lub przesłanie listu tradycyjnego na adres: Amica
Handel i Marketing, ul. Bułgarska 17, 60-320 Poznań z dopiskiem „Dane osobowe”
3. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora w następujących celach:
9
a. w celu wzięcia udziału w Promocji „Płyta zwraca się w BLIK”, w tym przypadku
podstawą przetwarzania danych osobowych jest dorozumiana zgoda uczestnika
Promocji tj. przepis art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;
b. prowadzenia wobec Pana/Pani działań marketingu bezpośredniego – jeżeli wyraził
Pan/Pani odrębną zgodę takie działania (podstawę prawną przetwarzania danych
stanowi zgoda tj. przepis art. 6 ust. 1 lit. a) RODO);
c. wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, nałożonego na niego
przez obowiązujące przepisy prawa, w szczególności prawa podatkowego (podstawę
prawną przetwarzania danych stanowi przepis art. 6 ust 1 lit c) RODO);
d. w celu wykonania analityki, czyli tworzenia zestawień, analiz, statystyk oraz raportów
na potrzeby wewnętrzne, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora
(podstawę prawną przetwarzania danych stanowi przepis art. 6 ust 1 lit f) RODO);
Przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wzięcia przez Pana/Panią udziału w Promocji
„Płyta zwraca się w BLIK” i otrzymania nagrody.
4. Odbiorcy danych osobowych
Dane osobowe będą przekazywane podmiotom obsługującym systemy teleinformatyczne i
udostępniającym narzędzia informacyjne, podmiotom świadczącym usługi serwisowe, podmiotom
obsługującym i utrzymującym sieć informatyczną, agencjom marketingowym i reklamowym,
podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi audytowe, konsultacyjne i doradcze, a także
innym administratorom danych osobowych działającym we własnym imieniu, w szczególności
Human2Human sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Bastionowa 37, 61-663 Poznań.
Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
5. Okres przetwarzania danych osobowych
Pana/Pani dane osobowe, będą przetwarzane – w zależności od celów przetwarzania danych, przez
następujące okresy:
a. w przypadku wzięcia udziału w Promocji dane osobowe będą przetwarzane do czasu
przedawnienia roszczeń związanych z udziałem w Promocji oraz przez okres wynikający z
obowiązujących przepisów prawa, w szczególności prawa podatkowego, które nakładają na
Administratora określone prawem obowiązki;
b. w przypadku wyrażenia zgody na prowadzenie wobec Pana/Pani działań marketingu
bezpośredniego, dane będą przetwarzane do momentu cofniecia przez Pana/Panią zgody w tym
zakresie.
6. Cofnięcie zgody
10
Udzielona przez Pana/Panią zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać w każdej chwili
cofnięta. Aby cofnąć zgodę wystarczy przesłać email na adres: kontakt@moja.amica.pl
Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie
zgody przed jej cofnięciem.
7. Zgody marketingowe
Przetwarzanie danych w celu marketingu bezpośredniego odbywa się na podstawie zgody tj. art. 6 ust
1 lit. a) RODO. Oprócz wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu marketingu
bezpośredniego – dla prawidłowej realizacji tego celu - osoba, której dane dotyczą powinna udzielić
równieżzgodę na otrzymywanie od Administratora informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia
19 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną tzn. informacji o usługach Administratora za
pośrednictwem korespondencji e-mail lub wskazanego numeru telefonu orazzgody na komunikowanie
z wykorzystaniem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów
wywołujących zgodnie z art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne.
W przypadku przetwarzania danych osobowych w celu marketingu bezpośredniego, osoba, która takiej
zgody udzieliła ma prawo ją w każdym momencie cofnąć, co nie ma wpływu na przetwarzanie danych
przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody bez jednoczesnego określenia, czy dotyczy to zgody na
przetwarzanie danych w celu marketingu bezpośredniego, otrzymywania informacji handlowych lub
wykorzystania przez Administratora urządzeń końcowych zgodnie z prawem telekomunikacyjnym,
poczytywane będzie,że osoba, której dane dotyczą żąda cofnięcia ww. wszystkich trzech zgód. Zgodnie
z powyższym, Administrator zaprzestanie podejmować wobec takiej osoby jakiekolwiek działania
marketingu bezpośredniego oraz usunie lub zanonimizuje jej dane osobowe.
8. Uprawnienia w zakresie przewarzania danych osobowych
Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treściswoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania,
a gdy dane te były przetwarzane niezgodnie z prawem lub nie są już niezbędne do wskazanego celu,
prawo żądania ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ma Pan/Pani prawo żądania ograniczenia
przetwarzania tych danych również, gdy kwestionuje Pan/Pani ich prawidłowość. W określonych
prawem przypadkach, przysługuje Panu/Pani prawo do przeniesienia danych osobowych.
9. Prawo do wniesienia sprzeciwu
W przypadku przetwarzania danych osobowych opartych na lub prawnie uzasadnionym interesie
Administratora tj. art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, ma Pan/ Pani prawo do wniesienia w dowolnym momencie
sprzeciwu, na podstawie przepisu art. 21 RODO. Zgodnie z tym, Administrator nie będzie mógł
przetwarzać Pana/Pani danych osobowych objętych sprzeciwem na tej podstawie, chyba że wykaże
istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów,
praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony
roszczeń.
11
10. Prawo do wniesienia skargi
Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych.
11. Skutki niepodania danych osobowych
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne w celu wzięcia udziału w Promocji „Płyta
zwraca się w BLIK” i otrzymania nagrody. Niepodanie przez Pana/Panią danych osobowych może
spowodować brak możliwości rejestracji i wzięcia udziału w Promocji „Płyta zwraca się w BLIK”.
12. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji ani nie będą
profilowane.

Kontakt

Dom Towarowy „Pod Kasztanem”
41-936 Bytom, ul. Stolarzowicka 209
poniedziałek – piątek 10.00 – 18.00
sobota 10.00 – 13.00

fax/tel. 32 285 16 08

Parking przed salonem

Szanowni Państwo,


W związku ze zmianą w prawie ochrony danych osobowych związane z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz  uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. UE L 119/1 z 4.5.2016R) zwanego dalej RODO, realizując przysługujące Państwu na podstawie Art. 13 RODO prawo do informacji, przedstawiamy Państwu treść klauzuli informacyjnej administratora danych osobowych.


Dom Towarowy „Pod Kasztanem” w ramach wzajemnych relacji biznesowych przetwarza przekazane przez Państwo dane osobowe, które mogą dotyczyć Państwa reprezentantów, właścicieli lub pracowników.


Klauzula informacyjna administratora danych osobowych.


Administratorem Państwa danych osobowych   jest D.T. „Pod Kasztanem” Andrzej Cierpka
Możecie się Państwo kontaktować z nami listownie na adres 41-936 Bytom, ul. Stolarzowicka 209, mailowo na adres sklep@podkasztanem.com.pl lub projekt@podkasztanem.com.pl, telefonicznie pod numerem 32 285 16 08.
Państwa dane osobowe przetwarzamy w celu realizacji umów handlowych, przeprowadzania rozliczeń finansowych, działań marketingowych,
Państwa dane możemy przekazywać: osobom upoważnionym przez nas – naszym pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki i innym odbiorcom  które z mocy prawa mogą żądać przekazania danych,
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania współpracy biznesowej.
Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli Państwo uznają, że przetwarzanie Państwa danych narusza przepisy RODO.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij